تجلیل از شرکت ترز رایان بعنوان یکی از ۴۰ کارآفرین جوان استان مازندران




همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران، اداره کل بهزیستی مازندران و موسسه کارآفرینان فردای کاسپین، مراسم تجلیل از ۴۰ کارآفرین برتر جوان استان مازندران در سالن آمفی تئاتر بهزیستی استان با حضور شرکت ترز رایان افزار برگزار شد.

در این مراسم از مدیر عامل شرکت به نمایندگی تمامی کارکنان شرکت ترز رایان افزار، بعنوان یکی از چهل کارآفرین برتر استان مازندران، تقدیر بعمل آمد.

این مراسم با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر آرام مدیرکل بهزیستی، آقای قاسمی طوسی مدیرکل اجتماعی استانداری و رضایی فرماندار ساری برگزار گردید.

حبیب حسین زادگان در این آئین با تقدیر از تلاش های برگزار کنندگان مراسم تجلیل از ۴۰ کارآفرین برتر جوان استان، کارآفرینی را یک عبادت دانست و افزود؛ دولت ها دیگر توان جذب همه جوانان جویای شغل را ندارند و باید کارآفرینان مورد حمایت قرار گیرند تا شغل ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به طرح های حمایتی دولت تدبیر و امید از جوانان کارآفرین گفت : صندوق کارآفرینی امید و صندوق وام های روستایی و فراگیر برای ارائه تسهیلات مالی به جوانانی است که طرح و ایده برای کارآفرینی دارند.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم حسین زادگان پیام استاندار مازندران خطاب به جوانان و کارآفرینان را قرائت کرد که در ادامه می آید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب : اگر کسی بتواند زمینه‌ی کار را فراهم بکند، یک عبادت انجام داده است.

دور اندیشی و تاکید رهبر انقلاب بر تکیه به توانایی های درون کشور در مناسبت های مختلف این پیام را برای همه جامعه، چه مسئولان و چه جوانان در پی دارد که برای رسیدن به آرمان های بزرگ انقلاب راهی جز بهره گیری از ظرفیت های داخلی وجود ندارد.

توسعه پایدار زمانی در کشور به تحقق می پیوندد که جوانان و نخبگان کشور عزیزمان، فرهنگ کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های خود را بیاموزند و در این مسیر گام بردارند. این راهی است که اکثر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان آن را پیموده اند و نتیجه آن غلبه بر مشکلات اقتصادی و ایجاد شغل و بهبود سطح کیفی زندگی برای جمعیت جوان جامعه شان بوده است.

بدون تردید همراه بودن دانش با مهارت و خلاقیت جوانان این مرز و بوم در اشتغال مولد و پایدار می تواند تاثیرگذاری شگرفی در وضعیت اقتصادی و سطح زندگی مردم داشته باشد و این امر در مسیر کاهش وابستگی ها به خارج از کشور در خصوص نیازهای راهبردی نیز تاثیری جدی خواهد داشت.

جوانان عزیز، تحصیلکرده ها و نخبگان استان مازندران بدانید که برای عبور از مشکلات راهی جز کارآفرینی و ابتکار و خلاقیت در استفاده از آموخته های علمی وجود ندارد و گسترش کارآفرینی سبب پیدایش محصولات، خدمات، روش ها، سیاست ها، افکار و راهکارهای نو برای حل مشکلات جامعه خواهد شد.

امیدوارم روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، تلنگری باشد برای همه ی آحاد جامعه، چه مسئولان که در هموار کردن این مسیر برای جوانان و دستیابی به اهداف استراتژیک افق ۱۴۰۴ تاثیرگذار هستند و چه جامعه جوان استان که به این خودباوری برسند که هیچ سدی در مقابل نیروی اراده و میل به خواستن نمی تواند دوام بیاورد.

اینجانب ضمن تبریک روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی به همه کارآفرینان استان، از همه جوانان مازندرانی برای ورود به عرصه مقدس کارآفرینی و هدفمند نمودن دانسته های علمی که نخستین ثمره ی آن بهبود سطح اقتصاد استان و ایران است، دعوت بعمل می آورم.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران



  • 1ام اسفند , 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |