سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران باحضور استاندار




هشت کارآفرین برتر مازندران معرفی و تجلیل شدند

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران امروز شنبه با معرفی هشت کارآفرینی که بیشترین امتیازات را از داوران این جشنواره کسب کردند ، طی آیینی با حضور استاندار معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم به کارآفرینان برتر که موفق شدند سال ۹۹ در حوزه صنعت ، خدمات ، کشاورزی و صنایع تبدیلی خوش درخشیده و الگویی برای موفقیت دیگر کارآفرینان بویژه جوانان شوند ، لوح تقدیر و جوایز اهدا شد.

مدیران عامل شرکت های

صنایع فرش و موکت بابل ،

ماشین سازی شمال ،

ماشین گستر جویبار ،

صنعت تکامل غذا ،

فراگردش گستر ،

ترز رایان افزار ،

یزدان مطهار قائم وسطی و

شرکت تعاونی حضرت ابوالفضل ساری

کارآفرینان برتر سال ۹۹ مازندران بوده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم  گفت : انتخاب کارآفرینان برتر بر اساس معیارهائی چون  داشتن نوآوری ، تشخیص فرصت ها و پذیرش مخاطره برای ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی جدید در شرکت و بنگاه صورت گرفته است .
کامران اصغری توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری ، معرفی الگوهای برتر کار آفرینی به جامعه ، ایجاد رقابت در فضاهای کسب و کار و حمایت معنوی از کار آفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید را از اهداف برگزاری جشنواره کار آفرینان برتر اعلام کرد .
وی با اعلام این که جشنواره کارآفرینان برتر از سال ۸۵ تاکنون در مازندران در حال برگزاری است ، افزود : طی ۱۳ جشنواره استانی که تاکنون برگزار شده ، سه هزار و ۵۰۰ کارآفرین برتر در مازندران شناسایی و از میان آنان ۱۴۰ کارآفرین برتر ملی انتخاب و معرفی شدند.

مدیرکل تعاون مازندران کارآفرینان را موتور جهش توسعه توصیف کرد و گفت : کارآفرینان با درک صحیح از چالش و حل موانع جهش توسعه هر منطقه را عملیاتی می کنند.

اصغری به تاسیس مراکز مشاوره کارآفرینی با هدف شبکه سازی و هدایت صاحبان سرمایه و ارزیابی همه جانبه طرح های نو آورانه به تعداد ۱۶مرکز در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: طبق برنامه تا پایان شهریور امسال پنج مرکز مشاوره کارآفرینی در پنج شهرستان استان راه اندازی می شود.

وی همچنین تصریح کرد: به منظور توانمند سازی کسب و کارهای نوپا و تامین مالی و ارائه خدمات مربیگری کسب و کارهای نوپا ، مجوز تاسیس سه مرکز شتابدهی و فضای کاری مشترک در سه شهرستان ساری ، قائمشهر و سیمرغ  صادر شده است.

اصغری از راه اندازی ۲ باشگاه کارآفرینان نوجوانان با هدف تربیت نسلی نواندیش و خلاق نوآور برای توسعه و اعتلای فرهنگ کارآفرینی با همکاری اداره کل آموزش مازندران در شهرستان های تنکابن و قائمشهر نیز خبر داد.

منبع: ایرنا



  • 3ام خرداد , 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |